zondag 10 april 2016

Bloggen.. Iets voor mij?

Ik heb werkelijk geen idee of bloggen iets voor mij is. Ik zie het maar als schrijven in je dagboek. Zou ik dan ook elke keer moeten beginnen met: "Lief dagboek,' of is dat niet meer van deze tijd? 

Het leek mij heerlijk om te schrijven over zeikende mensen, mijn baan die momenteel geen zak aan is, mannen die er niet in mijn leven zijn.. dus als je houdt van positieve verhalen dan ben je momenteel bij mij niet aan het goede adres. 
Maar vooruit af en toe zal ik proberen het ook een beetje positief te houden. 


Een van de dingen waar ik helemaal weg van ben zijn de RUMAG quotes. Heerlijke sarcastische donkere humor. Vaak net iets over het randje. Ik hou ervan. 

Gister heb ik voor het eerst van mijn leven 10 kilometer hard gelopen binnen een uur. Om precies te zijn in fucking 56 minuten. Om eerlijk te zijn was ik er na 10 minuten al klaar mee. Hardlopen is echt serieus gewoon geen zak aan. Het is dat ik ben gaan lopen voor het goede doel en dat ik er niet tegen kan om af te gaan. Dus als ik een doel stel dan zal ik er ook alles aan doen om dat doel te behalen. 
En ik kan nu met trots zeggen dat dit is gelukt. Naast dat het hardlopen gelukt is is het ook gelukt om meer dan 1000,00 euro aan sponsorgeld binnen te halen. Een goed netwerk en grote familie helpt hierin zeker mee. 
En vanaf nu kan ik op zondagochtend gewoon weer terug naar mijn fucking bed gaan en zullen die hardloopschoenen lekker gaan verstoffen in mijn kast. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten