maandag 11 april 2016

Love & Respect


Vandaag kwam ik deze quote tegen op facebook. Ik heb toch zeker 5 minuten mij proberen voor te stellen hoe dat eruit zou moeten zien. Het zou behoorlijk saai worden op onze wereld als we allemaal van elkaar zouden houden en elkaar zouden respecteren. En ondanks dat ik momenteel in mijn negatieve bui zit ben ik heus niet voor oorlog en geweld. Maar alleen maar liefde?? 

Mag ik dan ook geen ruzie meer maken? Moet ik dan altijd tegen iedereen aardig zijn? Ook tegen die kut van een buurvrouw die nog te beroerd is om hoi te zeggen als ze die klote hond van haar aan het uitlaten is. 
Ik denk dat ik het nog geen 2 dagen vol zou houden of je zou mij goed veel drank moeten geven daar word ik altijd wel een stuk liefdevoller van. 

Zo ook een van mijn ex scharrels afgelopen weekend. Hij bedacht een berichtje te sturen om half 3 's nachts. Ik voelde mij best een beetje gevleid toen ik zondagochtend wakker werd. Toch prettig dat mannen dat ook doen als ze gedronken hebben. Ik heb er namelijk ook echt een handje van om mensen te gaan appen als ik heb gedronken. Aandacht is fijn en zeker als ik dronken ben. 

Nu was het dus een keertje andersom en kon het naturlijk niet laten omdat er even in te peperen. Het is immers toch een ex scharrel en dat is hij niet voor niks. 
Toch moest ik aan het eind van de dag na de hele dag heen en weer geapp wel weer even nadenken waarom hij ook alweer een exscharrel was. Was hij stiekem niet nog steeds een beetje leuk? 
Waarom ging het ook alweer mis? Om precies te zijn was het exact een jaar geleden dat het mis ging. En ik weet nog prima waarom het mis ging omdat ik enorm jaloers was omdat hij met iemand anders aan het aanpappen was. Een meisje die ik daarvoor al niet heel erg leuk vond maar daarna zeker niet meer. Niet dat zij er uiteraard wat aan kon doen waarschijnlijk wist ze niet eens dat wij elkaar zagen maar toch. Ze had gewoon van hem af moeten blijven want hij was van mij. 
Leo is verleden tijd en dat moet hij ook blijven.
Zeg ik nu heel stoer. 

Maar een beetje meer liefde en respect in mijn leven is misschien niet verkeerd. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten